Філософія HumanKind

Креативність – це сила, що здатна змінити поведінку людини, здатна змінити світ. Саме це ми маємо на увазі під нашою філософією Humankind. Найголовніше для нас – це люди та їх поведінка. Тому, працюючи з брендом, ми завжди відповідаємо на питання: що він несе людям, заради чого він існує? Бренд, не наповнений змістом, ризикує залишитися незрозумілим, а значить – неприйнятим. Ми мріємо про те, щоб бути кращими творцями ідей, котрі породжують відгук в серці кожної людини. І ми віримо, що наш творчий підхід допоможе змінити поведінку людей та зробити їхнє життя кращим.

Яблочная история

5 августа 1935 года в самый разгар Великой депрессии Лео Бернетт и его партнеры открыли двери своего рекламного агентства. Чтобы украсить офис на стойку в приемной поставили вазу с яблоками, которыми мог угоститься любой посетитель.

Молва о подобной щедрости вызвала шквал обсуждений. Один журналист съязвил: «Вот увидите, скоро Лео Бернетт начнет продавать яблоки за углом офиса, а не раздавать их даром». Но скептикам было неведомо редчайшее сочетание концептуального видения и логики, присущее Лео: «Когда экономика на дне, единственный путь – наверх». И он оказался прав. Компания «Leo Burnett» выросла в одно из самых больших агентств в мире.

Все офисы и по сей день следуют «яблочной» традиции. Это символ заботы и неравнодушия к сотрудникам, клиентам и гостям.