Філософія HumanKind

Філософія HumanKind

Watch
Мережа магазинів "Фора": піклування в дії Close

Jan 2020

Мережа магазинів "Фора": піклування в дії

Коли наш клієнт, мережа супермаркетів Фора, прийшов до нас з брифом на створення рекламної кампанії та серії відеороликів, ми одразу зрозуміли, що нам не варто придумувати фантастичні історії. Адже в основі філософії компанії Фора — турбота про людей. І ця турбота не на словах, а у діях!

watch  /  watch
Classic Picnic #ЗВУЧИЗМІСТОМ Close

Jan 2020

Classic Picnic #ЗВУЧИЗМІСТОМ

Па-па-па па-пам па-па-пам па-па-пам… Звідки це? Це музика наповнює місто...Це музика наповнює змістом!..

Щоб освіжити погляд міських жителів на класичну музику, ми створили слоган, логотип та айдентику для серії концертів просто неба - Classic Picnic. Місць вистачить для всіх, і вхід вільний!

Надихайся з нами та звучи зМістом!

Watch
#realKAZKA

Jul 2019

#realKAZKA

Разом з гуртом KAZKA напередодні виходу їхньої “Пісні сміливих дівчат” ми запустили акцію #realKAZKA для онкохворих дітей, підопічних фонду “Таблеточки”. Кожен, хто перерахував 50 гривень у фонд, мав змогу почути цю пісню до офіційного релізу та дав шанс дітям перемогти хворобу.

Ukrainian Creative Awards 2019

Jun 2019

Ukrainian Creative Awards 2019

З 29 травня по 1 червня в Одесі відбувся фестиваль Ukrainian Creative Awards – масштабна подія на креативному ринку країни, яка збирає найбільш ідейних і натхннених творчих людей. Креативність – їхній природний спосіб життя, тож ми віримо, що саме такі люди – справжня рушійна сила, здатна змінити світ. Так народилась наша ідея для рекламної кампанії фестивалю «Креативність – українська національна ідея», завдяки якій творчий хист у самому собі міг відкрити і підтримати кожен.

Cannes Predictions 2019

Jun 2019

Cannes Predictions 2019

“Каннсерваторія” — це креативний простір, який звучить в тональності світових рекламних трендів. Це рекламний блок, який не хочеться перемикати. Рекламні маестро з Leo Burnett обрали 20 гучних кейсів, які мали найбільше шансів тріумфувати на фестивалі Cannes Lions і запропонували охочим перевірити рекламну інтуїцію, вгадавши призерів і володарів гран-прі.